BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010 m. lapkričio 13 d., šeštadienis

Nah!!!!














Uch mano aktyvumas pastaruoju metu buvo tiesiog merdėjantis.
Buvau taip užsikasus studijomis, visokiu šudu mano gyvenime, bet taip pat ir nerealiais dalykais.

Visų pirma :
Nusikirpau plaukus, dauguma žmonių manė kad tai kiek ekstremaloka,bet man patinka. (Mama išvadino mane agurku). Aišku plaukai jau baigia ataugti,reikės vėl kažką naujo sugalvot ;D



Visų antra :
Mano gyvenime atsirado naujų kelių kuriais pradėjau eiti. New beginnings kaip sakoma.Šis tas naujo mano BLOG'e. Jis keisis kartu su manim. Naujas dizainas,naujos mintys ir kliedesiai.



Visų trečia :
Pradėjau studijas kolegijoje. Studijuoju interaktyvųjį dizainą : tai vizualių komunikacijų ir animacijos mišinys. Išmoksiu krūvas nerealių dalykų kuriais būtinai pabandysiu pasidalinti ne tik su tais kurie retkarčiais paskaito mano blevyzgas, bet ir su pasauliu. (vimeo.com ar youtube.com.). Tikiuosi visi nauji išmokti dalykai padės man realizuoti visas idėjas kurios knibžda mano galvoje. Aišku aš nesu visiškai paskendus moksluose. Studijuoju su nerealiais žmonėmis su kuriais bet kokiu oru gali linksmai praleisti laiką. Beto mano buto aplinka kaip niekad jauki. Nauji daiktai puošiantys mano mažyti kambariuką. Kadangi gyvenu jau atskirai nuo tėvų turėčiau eiti iš proto tūsint ir pan,bet neretai mane apima namų ilgesys ( gerai,kad kiti namučiai visai arti,galiu sau leisti pabūti dažnu svečiu). Kaip sako Barnis iš How I Met Your Mother : when I get sad, I stop being sad and be awesome ( pats metas būtų nustoti leisti vakarus šio serealo draugijoje,jų frazės per daug užkrečiamos).


Tai šiam kartui tiek.Tikiuosi nauji mano pasišyzenimai bus jums įdomesni nei senieji.
Sėkmės visiems.

^.^
Lots of love.
Bra-Named-Joe.




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą